یزدفردا: مدیر منطقه یک شهرداری یزد: بازپیرایی بوستان درون محله‌ای کوچه بیوک واقع در جنب مسجد اعظم این محله با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال و در مدت ۱۰ ماه به پایان رسید.

به گزارش یزدفردا: سید علیرضا رسولی با بیان این که بازپیرایی این بوستان با توجه به مراجعات و پیگیری‌های اهالی و فعالان اجتماعی این محله در دستور کار منطقه یک شهرداری قرار گرفت، اظهار داشت: برنامه بازپیرایی بوستان کوچه بیوک جنب مسجد اعظم این محله به عنوان یکی از بوستان‌های محله‌ای از محل اعتبارات عمرانی ۱۴۰۲ منطقه آغاز شد و خوشبختانه طی برنامه زمان بندی در مدت ۱۰ ماه به پایان رسید.

وی با اشاره به این که تا قبل از بازپیرایی این بوستان، این محل فقط به عنوان یک بوستان درختکاری شده مورد استفاده قرار می‌گرفت، گفت: در باز طراحی و بازپیرایی، موضوع استفاده بهینه از این بوستان، همچنین افزایش نشاط اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد، احداث سایت چمن مصنوعی با عنوان مینی فوتبال برای بازی‌های گل کوچک را از مهمترین اقدامات انجام شده در این بوستان برشمرد و افزود: خوشبختانه توانستیم پس از تأمین اعتبار، علاوه بر احداث این زمین چمن مصنوعی، اقداماتی نظیر تقویت روشنایی، تجهیز مبلمان، نصب وسایل بازی جدید، ایجاد جاده سلامت و نصب دستگاه‌های ورزشی انجام دهیم که همه این فعالیت‌ها منجر به رونق بیشتر این محل و افزایش شور و نشاط اجتماعی شده است.

رسولی با بیان این که با همکاری حوزه‌های عمرانی و خدماتی منطقه و با تکمیل روشنایی این بوستان، فاز اول بازپیرایی این طرح پایان یافته است، اظهار امیدواری کرد: انشاالله در سال جاری، فاز دوم بازپیرایی این بوستان شامل اصلاح معابر باقیمانده و بقیه فعالیت‌ها و عملکرد‌های آن تکمیل خواهد شد و مورد استفاده بهینه همه همشهریان به ویژه اهالی محترم محله کوچه بیوک قرار خواهد گرفت.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا